Shopping og frisør😍

I dag ble det visst en slik kosedag! Jeg har hatt en rolig formiddag hjemme med strikketøy og godstolen! Nå er det avgårde på litt shopping og en etterlengtet frisørtime! Skal bli deilig å få fikset på sveisen min! Jeg digget kort hår, så jeg holder på min egen stil! Gleder meg til å få litt velvære! Det er deilig høstvær her i Mandal! 

Noen dager må jeg bare ta livet helt med ro, og gi meh selv muligheten for å hente seg inn igjen! Og i dag passet det fint! Jeg skal nyte denne dagen, for i morgen skal jeg bære ved! Det blir en god arbeidsøkt sammen med min kjære! Masse ved må på plass for å holde oss varme gjennom vinteren! Ønsker dere en herlig fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg