Å stikke hodet sitt frem!

I blant så stopper jeg opp, og må virkelig tenke over hva som skjer i livet mitt. En slik følelse fikk jeg i går kveld etter at jeg hadde lansert nyheten her på bloggen om mitt samarbeid med Talerlisten.no. Gratulasjonene strømmet inn, og jeg ble rørt og glad over så mange gode ord. Jeg skal være helt ærlig, og innrømme at dette er kjempespennende og dritskummelt på sammen tid! Jeg har virkelig valgt å stikke hodet mitt frem! Hver eneste gang jeg får et oppdrag via Talerlisten, så vil der bli publisert en vurdering av min innsats i etterkant av arrangementet! Der kan alle lese hvilke tilbakemelding jeg får! Det er selvfølgelig ett press som jeg kjenner på. Men jeg vil være god! Og da må jeg legge listen slik at jeg virkelig pusher meg selv, og gjør en profesjonell jobb! Det er typisk meg å pushe meg selv. Så dette må bli en balansegang. Men jeg velger selv hvilke arrangementer jeg vil takke ja til, og hva jeg må velge bort. Men nå tørr jeg å satse, så får vi se hvordan det går fremover!

Jeg vet veldig godt at noen mener jeg er på feil spor. Sånn vil det alltid være, og jeg er vant til at folk forsøker å snakke meg ned. Men jeg er så glad for at jeg nå våger å gjøre det jeg selv ønsker, og er så stolt over å få være med på Talerlisten.no! Jeg vet at det er et møysommelig arbeid som venter på meg for å få et godt navn innen foredrag. Men nå er tiden inne for å gjøre mitt forsøk! Jeg har et sterkt budskap, og en sterk formidlingsevne! Og jeg er ikke redd lenger. Jeg kommer til å være nervøs, men ikke redd! Det er mange kvinner som ikke tørr å stå på en scene. Jeg har erfaring fra musikken, og jeg liker å stå på scenen når jeg er trygg på det jeg skal fremføre. Jeg har gjemt meg bak feil maske i så mange år, så nå gleder jeg meg over å få stå på scenen som meg selv. Med min historie og mine erfaringer!

Takk til hver og en som heier på meg! Det betyr veldig mye for meg. Jeg har nå et sterkt fokus på å gjøre en solid jobb. Det kommer nok til å bli både oppturer og nedturer, men jeg skal jammen meg stå på!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg