Lørdagskos!

Så var lørdagskvelden kommet, og roen har virkelig senket seg i heimen. Vi har kost oss med taco, og må skal vi slappe godt av i kveld! Det blir TV, strikking, musikk og prat med min kjære! Stille og fredelig hjemme bare oss fire! Vi har jobbet godt i dag, og det er ekstra deilig med fyr i ovnen ikveld! Det har vært kald vind ute hele dagen! Nå er all ved på plass, og det var faktisk kjekt å være med å jobbe ute i dag! Lørdagskvelden trenger det ikke skje så mye sprell for min del. En hjemmekveld med familien min er det aller beste for meg! Så nå skal vi kose oss med lørdagsgodt og chips! Det hører med! Jeg ønsker dere alle sammen en flott lørdagskveld! Kos dere sammen med venner og familie! Skap gode minner! Vær rause med hverandre, og send gode tanker til dem som trenger det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg