Tankefull!

I disse dager er jeg veldig tankefull. Jeg fundere mye på hvordan jeg skal gjøre ting fremover, og hvilke grep jeg skal ta i livet mitt. Hva må til for at alt skal fungere så bra som overhodet mulig for oss alle sammen. Vi er alle sammen på riktig vei, og jeg ønsker å ha det slik . Jeg har mange tanker i forhold til jobben min, og mine muligheter fremover. Jeg gleder meg til å jobbe videre med mine ideer og tanker. Jeg gleder meg til å fortsette med bloggen, og utvikle den videre. Jeg vil jo svært gjerne holde på med foredrag, så jeg håper på en positiv utvikling på det området også. Det blir veldig mange tanker på en gang. Og jeg kan bli litt fjern. Men det er positive tanker, og jeg har det veldig bra for tiden!

I dag kjenner jeg at jeg trenger frisk luft. Så jeg er klar for en solid treningstur i Furulunden om kort tid. Det er høstvær, med solid vind. Men det gjør ingenting! Hansker og lue gjør turen til en flott opplevelse uten å fryse! Så nå ser jeg frem til å være i min egen turboble en stund. Jeg har i det siste valgt bort å ha musikk på ørene når jeg går tur. Jeg vil høre naturen. Jeg vil ha fokus på det som er rundt meg. Jeg vil renske hodet mitt litt, og sørge for at jeg er i best mulig form. Livet tar stadig nye vendinger, og jeg er veldig spent på hva som venter på oss fremover. Jeg foretrekker å være i aktivitet når jeg kjenner at tanketrykket øker. Da er det godt å gjøre noe fysisk. Bevege seg, og få fortgang på prosesser i kropp og sjel!

Så lenge hodet mitt er full av positive tanker, så liker jeg det godt. Og jeg føler meg kreativ og sterk. Sterk nok til å møte det som kommer av oppturer og nedturer. Jeg er klar for å ta meg selv enda mer opp og frem. Vise hvem jeg er, og hva jeg står for! Håper dere sammen får en flott søndag! Nå drar jeg på tur!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg