Rørt og glad!

I går ettermiddag og kveld rant det inn hyggelige meldinger på min Facebook side etter at jeg la ut linken til mitt leserinnlegg i Løvetannavisen denne måneden. Jeg fikk så mange hyggelige kommentarer, og det varmet hjertet mitt. Jeg er dypt rørt og takknemlig for hver kommentar jeg fikk i går. Det har vært en del tanker rundt i hodet mitt i forbindelse med dette leserinnlegget. En ting er å skrive korte innlegg her på bloggen. Men å skulle levere inn 1500 ord som skulle beskrive meg og mitt liv, det var en skikkelig utfordring. Men det gikk veldig greit når jeg bare kom skikkelig i gang. Og når man har jobbet litt ekstra med noe, så er det jo hyggelig med flotte tilbakemeldinger! Jeg setter stor pris på at dere engasjerer dere, og gir meg tilbakemeldinger.

Det var ikke så lett å gjøre det. Selv om dere sier jeg er så modig og tøff, så krever det masse energi, og jeg kjenner at det er litt skummelt. Veldig mange leser mine tanker, og jeg er alltid litt skeptisk til hvordan mennesker rundt meg skal reagere. Men jeg har endelig tro nok på meg selv til å tørre å være meg selv fullt ut, og vise verden at jeg er her! Jeg er ydmyk i forhold til at det er en stor verden der ute, og jeg vet jo at ikke alle er enige eller vil meg vel. Slik er verden. Men her har jeg det veldig trygt og godt, og jeg føler at hver dag fører meg mot riktig mål! Tusen takk for alle som hjelper meg videre! Jeg ønsker dere en flott torsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg