Der røyk tanna😡

Ja ja, det var visst ikke meningen at jeg skulle kose meg med en velfortjent kindersjokolade i dag! Ved første bit kjente jeg et knas, og vips så var ei stor fylling ute! Og jeg har plutselig ei halv tann som kjennes rar og skarp!! Typisk at det kom akkurat nå! Så nå må jeg kontakte tannlegen i morgen. Heldigvis så er jeg ikke livredd tannlegen lenger, så det skal nok gå på et vis. Men det er aldri noe jeg kommer til å like. Så jeg føler jeg ble straffet på stedet da jeg skulle nyte en liten godbit! 

Ellers tar jeg livet ganske med ro, IG har begynt å sy sammen alle bestemorsrutene jeg har heklet. Har nå laget over 50 stk. Blir spennende å se resultatet til slutt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg