Sliten, men ved godt mot!

Det har vært ett døgn med masse følelser. Vi har heldigvis fått sovet ganske godt i natt. Men jeg kjenner på etterreaksjonene etter en tøff dag i går på sykehuset. Men vi er veldig godt fornøyde med tingenes tilstand, og det skal gå fort fremover mot en vanlig hverdag. Jeg kjenner at jeg er sliten fortsatt, og må nok regne med at jeg vil kjenne det en stund. Jeg har vært anspent i forkant, og derfor må jeg innse at det tar litt tid å lande etter en slik dag. Jeg har anspent kroppen skikkelig, og dermed blir revmatismen ikke særlig glad i meg. Så nå er det hvile. og litt trening som blir medisinen for å komme seg igjen.

Å bli så sliten, er vel kanskje det som plager meg mest med min helse. Jeg vil så gjerne ha overskudd, og masse energi til å gjøre alt jeg ønsker. Istedenfor så må jeg prioritere det aller nærmeste , og så se om jeg har krefter til mer etter det. Jeg har i en lengre periode følt meg veldig sliten, og det tærer på humøret. Jeg blir også litt bekymret for dagene som kommer. Men en dag om gangen. Jeg skal komme meg gjennom denne vinteren, og ikke la meg knekke sammen. Trening og frisk luft kommer til å hjelpe meg gjennom dagene. Og plutselig vil der komme en ny vår.

Jeg håper at dere alle sammen får en flott torsdag! Gjør det beste utav dagen, enten alene eller sammen med de du er glad i!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg