Takknemlig for en fin dag❤️

Dette har vært en flott dag. En deilig dag uten for mye smerter eller angst . En dag hvor jeg har fått gjennomført alt som jeg skulle gjøre. Det føles godt å kunne dele oppturene sammen med dere. Jeg har hatt senka skuldre, og det har vært så deilig å føle meg fri og glad. Dagene svinger veldig, så jeg nyter denne følelsen som jeg har hatt i hele dag! Jeg skal kose meg med håndball og Farmen på TV ikveld. Mandariner skal spises, og hekletøyet skal være i fanget! Ha en deilig kveld ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg