Deilig formiddag❤️

I dag har vi hatt en svært rolig formiddag her hjemme. Fikk en god stund i min kjæres armkrok før vi kom oss på beina. Slike morgener er absolutt best. Alle sammen var sløve, og tok livet med ro. Jeg fikk tatt meg en god dusj, og da jeg var ferdig kom jeg til ferdig frokost dom min kjære og minsteprinsen hadde laget til. Vi koste oss med eggerøre og godt pålegg. Koselig stund ved bordet.

Nå slapper vi av i godstolen før vi går på et lite besøk. Ellers blir å gjøre småting i huset. Håper å få med meg handballfinale og Farmen på TV i ettermiddag og kveld! Dette blir en deilig søndag❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg