Jeg blir rørt!

Jeg blir veldig glad når jeg ser at Dere leser mine innlegg. Jeg blir glad for alle som liker mine innlegg. Jeg vil jo gjerne at dere skal bry dere om min blogg! Men det er helt utrolig hvor rørt og glad jeg blir når jeg møter dere personlig, og dere prater om bloggen til meg! Jeg blir rørt når jeg får positive tilbakemeldinger. Når jeg får høre hvordan mine ord har hjulpet dere, eller  berørt dere. Da merker jeg at jeg blir ekstra varm i hjertet mitt. Det er sterkt å få bekreftet at mine ord kan gjøre en forskjell for andre mennesker.

Det er ikke alltid like enkelt å være meg. Selv om jeg er åpen, så har det sin pris. Det er prøvelser i min vei som jeg ikke skriver om her. Så derfor gjør det ekstra godt å høre fra dere. Det gir meg enda mer motivasjon til å skrive. For jeg vet at noen leser. Og jeg er glad for hver enkelt, om det er 10stk eller 500stk. Det viktigste er at det kan bety noe. Jeg skriver ikke blogg for å bli et kjent ansikt. Jeg skriver for å gi dere et ansikt. Noen som tørr snakke åpent om ulike erfaringer. For hverdagen er ikke bare lys. Slik er det for alle sammen.

Tusen takk for alle tilbakemeldinger som jeg får! Takk til dere som har gitt meg en klem, eller sagt hyggelige ord på butikken. Det betyr veldig mye for meg. Da vet jeg at det er viktig å fortsette å skrive til dere! Dere motiverer meg til å holde fast på mitt ønske om å hjelpe. Jeg føler meg enda mer engasjert nå . Jeg gleder meg til å utrette mer! Det blir en spennende tid fremover! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg