Overrasket over egen kreativitet!

De siste ukene har skrivegleden virkelig vært på plass. Jeg har kjent på et stort behov for å skrive. Det kan komme flere innlegg rett etter hverandre. Ordene bare kommer til fingrene mine. Det flyter av seg selv. Jeg er ganske sjokkert over hvor alle disse ordene kommer fra. Hvordan jeg har åpnet opp en kreativ side i meg selv. Som pumper ut innlegg etter innlegg. Nye tanker og følelser som bare vil ut til Dere! Det er rart, godt og faktisk litt sjokkerende at der bor så nye inni meg. For det forundrer meg virkelig at jeg har så mye som jeg vil dele med alle Dere!

Men nå holder jeg ikke skrivegleden inne. Jeg lar ting få komme ut. Innenfor mine egne grenser. Jeg lar det bli åpnet opp. Slipper til kreativiteten, og gleder meg over det som blir resultatet. Bloggen gir meg en ventil. Et sted hvor jeg kan få det som ligger på hjertet mitt. Og det er tydeligvis masse som skjer inni meg for tiden. Mange brikker som er i ferd med å lande på riktig plass. Jeg har senket skuldrene ned mange hakk. Jeg vet at jeg skal slappe av. Jeg trenger ikke stresse eller prestere. Jeg kan bare være meg, og la meg få slippe ut i full blomst.

Det føles som om jeg bare må skrive. Hver eneste dag sitter jeg ved maskinen min. Og jeg gjør det med glede. Tar pause når jeg ikke føler for å skrive mer. Så skriver jeg igjen neste gang jeg ønsker det. Jeg koser meg med denne flyten av ord som kommer ned på tastaturet mitt. Jeg bare elsker når fingrene løper avgårde over tastaturet nesten av seg selv! For noen ganger kommer ordene før jeg rekker å tenke ferdig. De bare kommer. Jeg var aldri særlig god i norsk på skolen, så dette er svært merkelig. Men jeg har tydeligvis åpnet en stengt dør. En dør som jeg har holdt svært lukket i mange år. Når jeg åpnet den, fant jeg et rom som jeg ikke ante var der. Kreativitet. Skriveglede. Et behov for å formidle. Det er spennende for meg. Jeg håper det er spennende for DEG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg