I postordrefella!

Når jeg skriver dette, så sitter jeg her i verdens beste genser. En rosa genser som er myk og deilig. Jeg har den på for aller første gang. Jeg vet jeg kommer til å elske denne genseren. Eneste haken er at den er altfor stor! Jeg falt for fristelsen, og bestilte tre gensere. De så fantastiske ut på bildet. Men de så ikke store ut. Så dermed valgte jo jeg å bestille str. flodhest! For jeg tror jo enda at jeg er skikkelig svær både foran og bak….

Resultatet er jo da at genseren er helt vidunderlig å ha på seg. Men den ser ikke særlig bra ut. Den er diger både framme og bak. Jeg drukner nesten i den. Men gjett om jeg har fått meg nye kosegensere?? Som jeg kan ha på meg her hjemme. Når jeg bare vil slappe av, og ha på tøy som ikke strammer noen plass. Joda, jeg kunne ha sendt dem tilbake. Men jeg klarte jo ikke å sende vekk disse koseplaggene….

Det er kjapt gjort å havne i postordrefella! Det er slettes ikke alt som er like fint i virkeligheten. Så jeg bør nok heller handle lokalt. Hvor der er speil. Så jeg ser at det virkelig passer, og ikke er en stor sekk! For jeg må faktisk skjerpe meg veldig når det kommer til hvilke størrelse jeg skal bruke. Jeg tror fortsatt at jeg må ha store størrelser i absolutt alt. Det trenger jeg faktisk ikke alltid. Men spørsmålet er om jeg nå har lært??

Ja, da koser jeg meg videre i min altfor store genser. Så får jeg håpe at det ikke blir for mange bomkjøp fremover. Muligens jeg lar dem få en runde i tørketrommelen. Kanskje de passer bedre etterpå??

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg