Når det enkleste blir det vanskeligste!

I disse dager er det mange ting som kan gjøre meg ganske sinna. Rett og slett fordi jeg ikke kan få fikset på en del ting. Lover og regler kommer i veien, og dermed står jeg bom fast. Og det går ikke mest utover meg. Men jeg må ta kampene. Likevel opplever jeg gang på gang at norske lover virkelig er veldig firkantet og vanskelige. Jeg har faktisk blitt så sint at jeg kan ikke gjengi det her engang.

Jeg skjønner at vi må ha lover og regler. Men det går så altfor fort utover feil personer. Konflikter fører alltid til store konsekvenser. Selv de enkleste tingene kan bli de vanskeligste. Det er frustrerende. Men vi leter alltid etter smutthull, og gode løsninger underveis. For jeg vil ha alt på stell. Og det er viktig for meg å klare meg selv. Jeg vil være frigjort fra gamle stengsler. Når jeg ikke klarer å finne en riktig måte å løse ting på, ja da blir jeg oppgitt over systemet.

Jeg vet det vil komme mange slike erfaringer fremover. Jeg må stå klar med rak rygg, og håndtere det best mulig. Jeg kommer alltid til å stå hardt på kravene. For de jeg jeg kjemper for er viktigere enn noe annet. Veien videre kan nok bli litt kronglete i blant. Men vi skal komme oss godt i mål etter hvert som tiden jobber med oss. Sammen finner vi alltid en vei videre. Selv om systemene ikke alltid jobber på lag med oss.

Vi må være ekstra kreative noen ganger. Vi forsøker å finne løsninger som fungerer i vår hverdag. Noen ganger er systemene på mange måter i mot oss, men vi gir aldri opp! Det må alltid finnes en løsning! Jeg leter til jeg finner den! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg