Deilig å få tillit!

Jeg har engasjert meg i Mandal Revmatikerforening og Mental Helse Mandal. Det gir meg veldig mye. Jeg har møtt mange mennesker, og de har virkelig tatt godt imot meg. Jeg har opplevd å få tillit. Jeg har blitt valgt inn i styret i begge foreningene. Jeg har blitt sekretær for revmatikerforeningen. Det er veldig spennende å få delta i disse organisasjonene. Jeg lærer masse nytt, og jeg får nye bekjentskap og venner.

Jeg blir glad når det blir vist meg tillit. Jeg liker å bidra med mine egenskaper. Jeg er glad i ansvar, selv om jeg må være litt forsiktig. Jeg blir jo veldig ivrig, så jeg må holde meg selv litt tilbake. Men det går fint. Jeg har allerede planer for fremtiden som er virkelig spennende å gjennomføre. Jeg gleder meg skikkelig til veien videre. Her er det mange muligheter til å få ny kunnskap og inspirasjon!

Det har vært godt å komme i gang med slike verv igjen. Jeg har tidligere vært aktiv i ulike styrer og råd. Dermed har jeg en del erfaring som kommer godt med fremover. Jeg gleder meg veldig til å komme ordentlig i gang med arbeidet. Frivillig arbeid er en bra mulighet for meg. Jeg får lære masse nytt, og jeg holder meg i aktivitet. Jeg får være sosial, og jeg får erfaring som kommer godt med senere i livet.

Det er utrolig mange muligheter i slike organisasjoner. Veier som kan åpne seg for oss alle sammen. Jeg vet allerede nå at jeg kommer til å få flotte opplevelser fremover. Jeg gleder meg til å fortelle dere mer på et senere tidspunkt! Jeg får jammen meg muligheten til å komme ut av komfortsonen, og forsøke ting jeg aldri hadde drømt om engang! Slik blir man sterkere av! Det er med på å bygge meg opp som menneske. Jeg føler at jeg kan oppnå noe selv om helsen skranter.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg