Deilig med nye vennskap!

Det er veldig godt å få nye venner. Venner som viser omsorg, og som gir meg gode klemmer. Venner som virkelig forstår, og som gir meg støtte videre i hverdagen. Jeg er så uendelig glad for at de finnes. Og jeg føler meg beriket. For det gjør noe med oss når nye vennskap oppstår. Når man kjenner at kjemien virkelig er der, og man kan prate åpent og fritt. Det har jeg opplevd nå. Det gjør meg så glad. Jeg gleder meg virkelig til å dyrke disse vennskapene. For vi voksne trenger også gode venner.

Jeg har våget å åpne meg opp for nye vennskap. Jeg tørr endelig å slippe folk inn på meg igjen. Jeg har blitt mer sosial, og jeg trives bedre blant mennesker. Jeg har alltid vært utadvendt. Men nå føler jeg meg trygg. Da klarer jeg å være meg selv fullt ut i møte med nye mennesker. Jeg gjemmer meg ikke bak masken. Enten liker man meg slik som jeg er, eller så er det ikke meningen at vi skal bli nære venner. Å få en god og lang klem fra en god venninne gjør så uendelig godt . Når man kjenner at man kan klemme litt lenge fordi det faktisk føles godt og trygt.

Jeg er så inderlig glad for at jeg tørr. Det betyr så uendelig masse for meg personlig. Å være en del av et nettverk betyr mye. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Vi kan diskutere alvorlige ting, og vi kan le sammen. Det er ekte vennskap. Det er vennskap som varer. Det er jeg takknemlig for å oppleve på nytt igjen. Det gjør at jeg føler meg enda mer hjemme her i Mandal. Det begynner å falle på plass. Jeg liker det. For jeg trenger å være bare meg innimellom. Bare være Wenche.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg