Jippi, nå er det påskeferie!

Endelig er påskeferien her! Jeg har gledet meg sånn til å få starte på denne ferien sammen med ungene og min kjære mann. Påsken er en herlig tid hvor vi starter opp campingsesongen for fullt, og jeg får en følelse av at våren virkelig er nærme! Denne påsken skal jeg forsøke å senke skuldrene så mye som mulig, og nyte dagene sammen med min kjære familie. Jeg gleder meg til gode middager, sosialt samvær og koselige kvelder.

Dette blir balsam for sjelen. Jeg trenger å få komme bort noen dager nå. Sette i gang med camping, og nyte tiden vi får på Neset. Dette er godt for små og store. Jeg får ned stress nivået betraktelig når jeg er på campingen. Det har jeg bare godt av. Alt styret i hverdagen kommer tidsnok tilbake igjen. Nå skal vi virkelig ha noen koselige dager. Jeg håper vi får brukt grillen litt også. Det er alltid digg med grillmat!

Så får vi finne frem pledd og brettspill. Kortstokken er også på plass. Rolige stunder foran tv blir det nok også tid til. Vi har det veldig godt tilrettelagt slik at både små og store kan kose seg. Det er viktig. Tv til ungene inni vognen, og tv til oss voksne i Iso campen. Da forstyrrer vi ikke hverandre i det hele tatt. Slik unngår man at det blir for tett. Ungene kan se film eller tv, og vi har rikelig med internett. Vi kan ikke klage!

Nå håper jeg virkelig at disse dagene blir fine! Jeg skal i hvert fall nyte dem så godt som overhodet mulig! bloggen kommer som vanlig, så det er bare å sjekke innholdet til de faste tidene! Jeg ønsker dere alle sammen en fin helg, og så håper jeg mange av dere får startet påskeferien allerede i dag! Nyt den! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg