Straks ferdig med 30 årene!

I morgen tidlig når jeg våkner, så er jeg ikke lenger i 30 årene. Jeg fyller faktisk 40. Det er veldig rart å tenke på. For jeg husker godt da jeg skulle bli 30 år, og syntes at det var både skummelt og spennende. Det har vært 10 år med masse følelser. Det har skjedd masse vondt i livet mitt, men jeg klarte også å ta veldig viktige valg. Det er jeg stolt av. Jeg fikk starte på nytt, og jeg har fått et veldig fint liv her i Mandal. Jeg elsker å bo her, og jeg stortrives med mitt nye liv. Det er fortsatt mange utfordringer i vår hverdag, men det går fremover med oss alle sammen.

Jeg har blitt mye bedre kjent med meg selv i løpet av disse årene. Jeg har våget å ta tak i de problemene som etter hvert vokste seg for store å håndtere på egenhånd. Det har vært en berg og dalbane med følelser og utfordringer. Men jammen kan jeg se meg tilbake, og være veldig stolt over alle valgene jeg tok i denne perioden. For jeg valgte riktig. Jeg gav meg og mine nærmeste en ny sjanse til et godt liv. Og jeg lever nå omsluttet av kjærlighet og respekt. Det er så deilig å tenke på. Jeg er helt sikker på at fremtiden her på Sørlandet vil fortsette på en god måte. Vi har et trygt og godt hjem hvor alle trives. Og jeg har fått nye venner som jeg gleder meg til å oppleve masse kjekt sammen med! Jeg velger å tro at de neste årene blir positive og innholdsrike! Så selv om jeg gruer meg litt til å bli 40, så får jeg fokusere på alt det positive og glede meg til fortsettelsen! Det fortjener jeg! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg