Gleder meg til besøk!

Jeg har invitert hjem noen gode venninner til meg i kveld! Et aldri så lite dameselskap i forbindelse med min bursdag! Jeg gleder meg veldig, og ble så glad da gjestene ville komme til meg. Jeg sliter med selvtilliten når det gjelder å invitere folk hjem, så det var en stor glede for meg å oppleve at de ble glade for invitasjon. Så nå skal jeg lage i stand til et koselig selskap her hjemme i kveld. Jeg gleder meg veldig til de kommer, og er sikker på at det blir god stemning her i huset!

Jeg er så lykkelig, og ser virkelig frem til dette! For det betyr så mye for meg at jeg har fått meg nye venninner her i Mandal. Det har vært en prosess, men jeg er i ferd med å bli mye tryggere på meg selv igjen. Det føles veldig godt, og jeg er så glad for at min utvikling er så positiv. Det blir forhåpentligvis en kveld med masse god mat, gode samtaler og mye latter! Det er en munter gjeng som jeg har samlet! Dette blir spennende for meg! Jeg er glad i å være sosial, så brikkene er i ferd med å falle på plass i livet mitt igjen!

Så nå legger jeg vekk alt av sosiale medier for i kveld, og koser meg med besøk! Ha en flott kveld alle sammen! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg