Godt å snakke med andre❤

Etterhvert som jeg har involvert meg i ulike organisasjoner , så har jeg merket på meg selv hvor godt det er å prate med andre. Å prate med mennesker som har noen av de samme erfaringene som jeg har. Som kjenner seg igjen i det du beskriver. Det er godt å ikke føle seg alene i verden. Og man opplever at man tross alt er ganske heldig som er sterk og litt tøff.

Det handler like mye om å lytte som å dele. Det handler om å vise andre mennesker respekt for deres opplevelser og tanker. Gjennom gjensidig respekt kan man få mye visdom og livserfaring. Dette gjelder både fysisk og psykisk helse. Det er viktig å kunne ta imot andres historie på en fin måte. 

Åpenhet er viktig. Ved å dele våre erfaringer så sprer vi kunnskap fra eget hjerte og kropp. Vi opplever alle sammen ulike hendelser som setter spor. Når vi deler våre erfaringer, så kan et medmenneske få nyttig hjelp og håp. Gjennom min åpenhet på bloggen har jeg tydeligvis hjulpet andre mennesker. Det får jeg stadig bekreftet. 

Jeg er veldig glad for at jeg nå har et nettverk. Mennesker som jeg har fått bli litt kjent med. Det gir meg påfyll og energi! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg