Når man kjenner det godt i magen…

Jeg har tatt tak i en problemstilling som har fulgt meg gjennom hele livet. Og jeg er nå i gang med å finne ut hvordan ting henger sammen i livet mitt. Det kjenner jeg skikkelig i magen min. På en måte så ønsker jeg svar, På en annen måte ikke. Livet blir jo det samme uansett hvordan resultatet blir. Men likevel så er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg kommer til å reagere på utfallet. Men jeg er fast bestemt på å gjennomføre dette nå. For jeg trenger alle bitene i puslespillet mitt. Og kanskje er jeg i ferd med å finne en viktig brikke som det er viktig å få på plass.

Jeg er stolt fordi jeg endelig tørr prate om tingene, og ta skikkelig tak i mine utfordringer. Da vet jeg at jeg kommer videre, selv om mange følelser er i sving i perioder. Jeg er vant med å kjempe meg videre etter oppturer og nedturer. De neste ukene og månedene får jeg kanskje noen svar som kan hjelpe meg videre. Det er målet mitt. Få tak i de verktøyene som jeg trenger for å leve godt i fremtiden sammen med mine nærmeste. Det har vært mange tunge stunder med masse tanker. Men nå er jeg i gang igjen med å nøste opp skikkelige knuter.

Jeg lærer veldig masse om meg selv på godt og vondt. Jeg forstår meg selv på en annen måte enn før. Det er viktig i seg selv. Å kjenne sine egne tankemønstre, og egenskaper er viktig. Man må kjenne sine styrker og svakheter for å finne veien videre fremover. Og jeg vet med meg selv at jeg kommer meg helskinnet gjennom det aller meste. Jeg skal klare denne prosessen også. Jeg manner meg opp, og forsøker å gjennomføre det som jeg får beskjed om. Selv om dette føles ganske skummelt, så vil det nok ende godt. Når jeg er klar, så deler jeg mer med Dere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg