De deilige dagene!

Det er så herlig når man har deilige dager, og man virkelig kjenner at man lever godt! Jeg er så heldig å få stadig flere av dem. For livet går fremover sakte men sikkert. Jeg gleder meg stort over bedre tider, og at man kan kjenne på gleden over livet. Det hender jo at jeg faller litt sammen iblant, men jeg reiser meg fort opp igjen. for disse dagene hvor alt stemmer, de er så magiske og vidunderlige. Når jeg klarer å skyve de vonde tankene langt nok bort. Da kjenner jeg at livet faktisk er veldig bra å leve. Det setter jeg så uendelig pris på!

Gleden og takknemligheten blir sterkere når man tidligere har kjempet hardt for å komme seg gjennom dagene. Det setter ting i perspektiv. Jeg blir så ekstra glad de dagene hvor jeg kjenner denne følelsen i kroppen. Det sprer seg en varme i hjertet mitt, og jeg forsøker å nyte disse øyeblikkene. Jeg gjemmer dem i hjertet mitt, og tar dem frem på vonde dager. Jeg ser fremgang, og jeg kjenner på en lettelse og glede over det. For det er virkelig beintøffe dager innimellom. Nå er jeg endelig i stand til å nyte litt av det gode som livet har å by på.

Denne årstiden gjør meg virkelig godt. Jeg nyter følelsen av en lys årstid. Disse månedene skal jeg nyte, og forsøke å samle overskudd til høst og vinter. Som revmatiker var det en veldig tøff høst og vinter med masse værskifter. Det gir masse smerter. Så da er det ekstra deilig når dagene blir varmere og lysere! Det er godt å kunne dele min fremgang sammen med Dere! For jeg trenger å nyte de gode øyeblikkene! De skal gi meg den styrken som jeg trenger når livet igjen gir meg harde prøvelser.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg