Endelig litt stolt av meg selv!

Det farer mange tanker innom hodet mitt i løpet av en vanlig dag. Og det er veldig ofte tanker som omhandler mine nærmeste, og som inneholder utfordringer. Men jeg har den siste tiden innsett at jeg har all grunn til å være stolt over egen innsats de siste årene. For jammen har jeg kommet over mange utfordringer i livet de siste årene. Jeg har måttet fatte veldig vanskelige beslutninger både for meg selv om mine nærmeste. Det har vært svært tøft og vanskelig i perioder. Men nå er jeg i ferd med å se resultatet av iherdig jobbing.

Vi er ikke i mål enda. Men vi er jammen meg på god vei. Og det føles utrolig godt. Jeg gleder meg over alle fremskritt som vi kan se rundt oss. Det er viktig å ta vare på de gode øyeblikkene. De hverdagslige hendelsene som gjør at jeg vet vi har kommet videre på mange områder. Det gjør meg så utrolig glad og lettet. For da har jeg et stort håp om at de tingene som gjenstår også kan løse seg etter hvert. Vi må fortsette å jobbe både store og små. Men jeg ser at det hjelper. Da er det lettere å brette opp ermene, og fortsette ferden fremover.

Så jeg er stolt over egen innsats. Jeg vet at jeg har gjort alt jeg kan for å få oss fremover. Det kommer jeg til å fortsette med i all fremtid. For det er det viktigste jeg kan gjøre, og det eneste som er riktig! Gjennom hardt arbeid hver eneste dag skapes den tryggheten og stabiliteten som behøves for å komme fremover i våre prosesser. Jeg gleder meg over de fremskrittene som blir gjort. Det har jeg all rett til. Livet har sannelig vært tøft, men jeg er faktisk tøffere! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg