På vei til Egersund!

Så er vi atter en gang på vei til Egersund. Denne helgen skal jeg feire min bursdagen min på etterskudd sammen med familie og venner. Det blir kjekt å samles. Men nå gjelder det å komme seg dit på en trygg og god måte. Bilen er ferdig pakket, og vi er klare for avreise straks. Det er godt å komme i gang med turen så tidlig som mulig. Der er alltid masse trafikk på en fredag ettermiddag. Men stemningen i bilen er god, og vi er klare for å besøke storebror igjen. Vi er så heldige som får bo hos ham når vi er i Egersund.

Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke gå på shopping på lørdag. Jeg orker rett og slett ikke den påkjenningen før selskapet lørdag kveld. Det koster for masse krefter å gjennomføre en bytur. Det høres sikkert rart ut for dere, men slik er det bare. Jeg må mobilisere masse energi for å klare en tur gjennom sentrum. Jeg skjemmes ikke over mine valg, og mitt liv. Men jeg orker ikke å ha vonde opplevelser denne helgen. Jeg skal heller forberede selskap. Det gleder jeg meg til. Jeg må noen ganger velge hva jeg vil bruke mine krefter til. Denne gangen velger jeg bort byturen.

Slik er det nemlig å være meg. Jeg er nødt til å prioritere. For de gangene jeg opplever vonde ting, så blir følelsene veldig sterke. Det tapper meg for energi. Nå skal jeg kose meg, og lage masse god mat til gjestene som kommer lørdag kveld. Det skal bli godt å komme frem, og få en rolig fredagskveld med familien. Så samler jeg krefter til morgendagen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg