Gratulerer med dagen!

Så er nasjonaldagen her igjen! Gratulerer med dagen alle sammen! Vi er nok en gang heldige som kan leve i et fritt land, og feire vår egen nasjonaldag. Dagen feires med norske flagg, tog, korpsmusikk og barn som synger nasjonalsangen! I år har vi korpsgutt for aler første gang. Det blir nok rørende for mor når prinsen kommer marsjerende med Mandal Guttekorps. Det gjelder å ikke gråte så veldig mye, he he! Jeg blir veldig sentimental når ungene mine gjør slike ting, så jeg forbereder meg på en del følelser.

Etter barnetog blir det leker på skolen. Der pleier det å være masse folk som samles, og kjekke aktiviteter for ungene våre. Jeg tenker jeg deltar der en stund før jeg trekker meg tilbake. Så er det noen rolige timer for oss, før jeg må ned for å se borgertoget sammen med ungene mine. Da tenker jeg at vi alle sammen er rimelig slitne, og det er best å komme seg hjem på sofaen. Jeg er spent på hvor lenge min kropp holder ut en slik dag. Det blir mye ståing og gåing. Godt jeg har sikret meg veldig gode sko. Her kommer komfort før skjønnhet og mote!

Jeg håper alle sammen får en strålende dag sammen med venner og familie! Nyt dagen, og la barna spise masse iskrem for en gang skyld. Det er et år til neste gang, så mine får kose seg i dag. Det er barnas dag. Ta godt vare på deg selv, og kos deg med dine nærmeste! Vi er jo heldige, og kan kose oss en slik dag i hele landet vårt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg