Jeg trenger kjærligheten ❤️

For min del er kjærlighet et av de viktigste tingene i livet. Å vite at man er elsket, gir en ro og trygghet som nesten ikke går an å forklare. Jeg er en selvstendig dame på mange måter. Jeg er sterk, og kommer meg gjennom utfordringer. Men jeg er samtidig veldig avhengig av min kjære mann. Å vite at han holder sammen med meg, betyr så mye. For jeg elsker hans ro og trygge væremåte. Han beholder stort sett alltid roen.

Ekte kjærlighet tåler avstand. Han er på jobb, og jeg er hjemme alene i ukene. Det går fint. Men helgene er viktige for oss begge to. Vi trenger å være tilstede for hverandre. Min fremgang har kommet fordi jeg lever trygt og godt med masse omsorg rundt meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg