Er jeg klar for morgendagen?

Så er det kvelden 16.mai. Kvelden da alt vi trenger til morgendagen må være ferdig. Alt av klær er planlagt, og ligger klart. Jeg forsøker å stresse minst mulig. For det smitter så fort over på de små. Derfor er det nå en rolig stemning i huset vårt. Jeg håper at en spent liten korpsgutt faller i søvn tidlig i kveld. Han trenger kreftene sine til i morgen. Jeg vet at mange sommerfugler flyr inni magen hans. Og jeg skal innrømme at mamma er også spent på hvordan dette kommer til å utarte seg i morgen. Der kommer nok en tåre i øyekroken når han passerer oss med korpset.

Det som jeg har lært fra tidligere år, er at planlegging er veldig viktig. Vi planlegger logistikk, og hvordan vi skal komme oss gjennom de ulike punktene på programmet. Vi har lært av feil som er blitt gjort før. Jeg er heldigvis veldig rolig på at dette skal gå fint. Vi klarer oss alltid, og tar en rolig feiring i trygge omgivelser. Jeg husker så altfor godt hvordan mor stresset disse dagene. Jeg forsøker å unngå akkurat det her hjemme. Jeg skal derfor nyte en fin kveld her hjemme sammen med min kjære.

Morgendagen kommer. Det skal nok gå bra. Vi hjelper hverandre gjennom alle utfordringene som dukker opp underveis. Det er viktig å kose seg. Det blir nok masse is og brus på samtlige. Nå gil jeg bare senke skuldrene, og nyte kvelden. Vi er så klare som vi kan bli til 17. mai 2017! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg