Tur til Neset Camping!

Nå skal vi ha noen fine dager på Neset camping i Byglandsfjord. Det har vært mange turer til Egersund i det siste, men nå skal vi være litt i campingvognen vår. Deilig med en fridag i morgen, og langhelg. Barna har skolefri på fredag, så da blir det en liten mini ferie på Neset. Det gleder jeg meg veldig til. Det er så ubeskrivelig deilig å få være der i fred og ro. Vi håper på brukbart vær. Siden jeg lå syk hele påsken, så håper jeg nå å få nyte disse dagene til fulle! Det er et deilig sted å være, og skuldrene mine synker langt ned med en gang vi er fremme.

Det er viktig å ha slike steder hvor man virkelig kan slappe av. Vi kan hjelper hverandre på campingen med dugnad, men likevel ha det veldig koselig og morsomt. Jeg er svært heldig som har familien min også på sammen campingplass, og det er alltid kjekt de gangene vi er der samtidig. Denne helgen er ikke alle på plass, men vi skal kose oss likevel. Satser på fine dager med grillmat og fine stunder sammen med mine kjære! Jeg gleder meg veldig. Vi trenger noen dager i sammen. De siste ukene har flydd av sted. Nå må vi ha det litt rolig rundt oss.

Så jeg tar med hekletøyet, og håper på fine dager. Det er alltid ganske kaotisk når man skal pakke seg av sted, men det er verd alt sammen når man kommer seg opp. Da er det liksom helt ok. Vi kommer til å kose oss sammen, det er jeg sikker på! Jeg er glad og takknemlig for at vi har dette stedet å reise til. Det har gitt oss mange minner. Og det var på campingen jeg traff min kjære mann også. Neset camping har betydd masse for oss!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg