Rolig dag på Neset❤️

Det er veldig deilig å være her på Neset! Vi har ikke så veldig flott vær denne helgen, men vi koser oss likevel. Jeg bruker tiden på å skrive litt, hekle litt og ta livet med ro! Deilig å roe helt ned etter en uke med mange avtaler og gjøremål. Jeg vet at det blir travelt i noen uker fremover, men så kommer endelig sommerferien. Det skal bli veldig godt. Men det gjelder å nyte de minuttene som man har til rådighet.

Jeg har ofte litt trøbbel med å roe helt ned. Det blir fort mange tanker som sviver i hodet mitt. Men nå har jeg innvilget meg denne helgen med ro og fred. De to neste helgene skal vi være hjemme, og få unnagjort mest mulig av oppgavene som venter der. 

Jeg håper at Dere har en flott søndag, og at dere nyter pinsen! Ta godt vare på deg selv, og gi deg selv gode øyeblikk! Husk at det viktigste er å ta godt vare på egen kropp og sjel❤️Jeg gleder meg over å få ha disse dagene med mann og barn på Neset. Vi koser oss, og nyter tiden vi har sammen. Vi griller selv om det er gråvær! Vi vet hvordan vi kan skape gode øyeblikk! 

Vi blogges❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg