Jeg nyter øyeblikkene!

Den siste tiden har vært ganske god. Jeg har fått igjen litt mer bevegelighet i kroppen fordi sommeren er her. Det har vært veldig deilig å føle seg litt mer mobil. Det er ikke fullt så smertefullt nå om dagen. Det hjelper veldig på humør og på energien. Jeg føler at jeg lever et mer ok liv når smertene ikke er så veldig sterke hele tiden. Det er viktig å nyte disse periodene på en god måte. Lære seg å nyte de små øyeblikkene hvor man føler seg mer frisk enn syk. Det har blitt veldig viktig for meg å ta godt vare på disse stundene. For jeg vet så altfor godt at kroppen min ikke blir frisk. Jeg må lære meg å leve med disse sykdommene som jeg nå har fått. Dermed må jeg balansere livet mitt så godt som mulig.

Sommeren gir meg påfyll av energi og livsmot! Jeg elsker å se på naturen rundt meg som blomstrer og er full av liv. Solen som skinner og varmer kroppen min. Den varme vinden som gir meg friskhet og livsglede! Det er ubeskrivelig hvordan disse tingene har blitt så mye mer viktige for meg de siste årene. Jeg setter så uendelig stor pris på gode perioder. Da er jeg plutselig mer meg selv. Så får jeg heller samle opp både livsmot og energi til å komme meg gjennom en ny høst og vinter etter hvert. Det kommer til å gå bra!

Hver årstid har sin egen sjarm. Men kroppen min liker det som skjer nå. Derfor skal jeg nyte sommeren skikkelig i år. Jeg skal være masse utendørs. Jeg skal være sammen med familien min, og kose meg. Vi skal ha mange uker på campingplassen. Der skal vi roe helt ned, og bare være sammen. Jeg nyter de øyeblikkene!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg