Du er verdifull!

Jeg vil gjerne fortelle en ting til akkurat DEG! Jeg vil gjerne fortelle deg at DU er verdifull! Du har en egen plass her på jorden, og du er fantastisk på din egen måte. Du har dine evner og talent. Du har dine egne egenskaper som gjør deg til den personen du er. Verden trenger akkurat deg! Hver enkelt av oss er viktige mennesker på denne jorden. Selv om vi altfor ofte føler oss alene og svake, så er vi viktige! For der finnes ingen som er akkurat slik som deg! Jeg håper du husker på dette selv om hverdagen kan være grå!

Jeg vil gjerne si til deg at du er viktig! Vi trenger mangfoldet i samfunnet vårt. Vi trenger de som stikker hodet sitt frem. Men vi trenger også de som ønsker å leve for seg selv. Vi trenger mennesker som er forskjellige. Vi lever i en verden hvor hver enkelt menneske har en egen plan. Men du er faktisk like viktig som alle andre. Man trenger ikke titler eller status for å være elsket. Men du må aller først elske deg selv. Vi må akseptere oss selv, og finne tryggheten i oss selv. Jeg vet at mange mennesker strever veldig i sin hverdag. Det er lov å si det høyt. Det er lov å ønske seg noe annet.

Jeg vet bare en ting. Du er verdifull! Du er et menneske som har sin egen utstråling og personlighet. Ta godt vare på deg selv! Vær klar over at du er viktig! Vi trenger alle sammen! Vi trenger mangfoldet! Vi trenger DEG!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg