Jeg elsker å skrive!

Jeg har innsett at det å skrive har blitt en veldig viktig del av meg. Jeg trenger denne muligheten til å formulerer mine egne tanker og følelser. På denne måten har jeg faktisk lært veldig masse om meg selv. Det bor visst mye mer inni meg enn jeg  var klar over selv. Men når tryggheten nå har kommet mer og mer på plass, så åpnes det opp nye rom i meg. Jeg får slippet frem mine evner, og jeg tørr å vise det til andre mennesker. Jeg er så utrolig glad for at jeg valgte å ha bloggen. Den tar tid, men jammen hjelper den meg mye.

Jeg vet ikke alltid hvor alle ordene kommer i fra. De bare kommer frem når jeg sitter ved maskinen min. Jeg merker bare at der kommer masse ord fra hjerne og hjerte, og fingrene flyr ofte over tastaturet. Det er bare slik for meg. Jeg har ikke noen god forklaring på hvorfor det er blitt slik. For jeg var ikke så flink i norsk egentlig. Men jeg har alltid likt å skrive via et tastatur. Det fascinerte meg allerede på ungdomsskolen. Jeg fikk god fart i fingrene når vi lærte maskinskriving på skolen i valgfag.

Denne bloggen er ikke så veldig stor. Men jeg har 200-300 sidevisninger hver eneste dag. Det er jeg faktisk veldig stolt over. For jeg har en blogg som faktisk betyr noe for andre. Om det er for kun et menneske, så gjør det ikke noe. Så lenge jeg kan hjelpe eller inspirere andre mennesker, så er det viktigst for meg personlig. Det er jo stas hvis flere oppdager bloggen min etter hvert, men jeg har god tid. Jeg stresser ikke med å bli så veldig populær. Min blogg er mitt sted til å lufte tanker og følelser. Til å gi dere et innblikk i hvordan min hverdag er.

Jeg har valgt å skriv e ærlig om oppturer og nedturer. Det er ikke like enkelt alltid, men jeg holder masse privat også. For jeg er nødt til å beskytte meg selv og min familie også. Men når man lever men en ryggsekk som inneholder vanskelige og vonde ting, så gjelder det å finne den riktige måten å bære den videre på. For livet mitt er ikke over. Jeg har forhåpentligvis et langt liv foran meg. Og jeg skal gjøre mitt ytterste for at det skal bli veldig fint.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg