Utladet, men lykkelig😍

Tusen takk for alle fine ord etter at jeg slapp ut nyheten om mitt verv som Fylkesleder i Mental Helse Vest Agder. Da jeg kom hjem i går kveld så var kroppen full av adrenalin . I løpet av natten har jeg sovet litt, men våknet opp og føler meg ganske mørbanket i kroppen. Men jeg er veldig glad. Dette blir en rolig dag. Inntrykkene skal få sige inn, og jeg skal ta godt vare på meg selv. Jeg må ta det rolig i dag, og det er viktig for meg å få bearbeidet alle inntrykkene fra i går!

Jeg håper at alle sammen får en flott fredag! Solen skinner, og det er nydelig vær ute! Jeg ser virkelig fram til en fin dag og helg! Jeg er klar for korpshelg, og vi skal vaske huset utvendig! Nok å gjøre for store og små! Det gjelder å samle krefter! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg