Klar for fylkesstyremøte!

I dag skal jeg reise til Kristiansand, og vi skal ha fylkesstyremøte i Mental Helse Vest Agder. For aller første gang skal jeg lede et fylkesstyremøte. Jeg gleder meg, og der er mange sommerfugler i magen akkurat nå. For dette er nytt for meg selv om jeg har ledet mange slags møter før. Jeg har forberedt meg godt, så jeg tror det blir veldig greit. Det er veldig spennende for meg, så jeg er sikker på at jeg får lære masse underveis! Det skal bli godt å få komme i gang med arbeidet vårt, og se hvilke utfordringer vi skal ta fatt på sammen!

Jeg er heldig, for jeg har med meg mange dyktige mennesker. Jeg har derfor meget stor tro på at vi skal få unnagjort mange oppgaver fremover. Det er viktig for meg å få satt en struktur og orden på vårt arbeid. Da er rammene lagt, og vi kan fokusere på det som er viktigst fremover! Det blir mange datoer som må bookes, og jeg ser frem til å få en oversikt over høsten. Jeg vet med sikkerhet at jeg kommer til å bli med på mange kjekke og utfordrende arrangement fremover!

Jeg elsker den følelsen som jeg har i kroppen min i dag. Jeg kjenner at jeg lever! Jeg kjenner at jeg har blitt gitt et ansvar, og at jeg skal være en ressurs. Jeg skal gjøre en jobb som er viktig. Jeg får utfordret både hjerne og hjertet i dette vervet, og det er viktig for meg. Jeg regner med at jeg kommer til å være utladet i kveld, men det er helt i orden. for jeg vil gjøre mitt aller beste, og så kan jeg hvile i morgen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg