Deilig å komme frem til Neset!

Da er vi endelig kommet oss på plass her på Neset camping i Byglandsfjord! Nå kan sommeren virkelig begynne for fullt. Jeg gleder meg veldig, og er meget klar for late sommerdager her på campingen! Nå skal vi få ryddet alt sammen på plass, og få satt opp telt til eldsteprinsen som har med en kamerat på ferie. Når man har tenåringer med på ferie, så er det veldig greit med egen soveplass til dem på utsiden av vognen. Blir jo litt trangt med mange inni samme vognen over lang tid. Men nå skal vi jammen meg kose oss skikkelig i dagene som kommer!

Nå håper jeg å få alt på stell rimelig raskt slik at ferien kan starte. Jeg kjenner virkelig at dette fortjener vi nå! Jeg skal bruke ferien godt. Jeg skal spise, hekle, trimme litt, bade litt og være sosial. Jeg skal rett og slett gi meg selv gode dager. Da klarer jeg å få maks utbytte av ferien dette året her. Jeg trenger nemlig å samle energi og krefter til en veldig travel høst som kommer etter hvert. Men nå skal vi bare nyte!

Jeg ønsker deg en veldig fin lørdag! Håper virkelig at du nyter denne sommerdagen uansett vær. For det er viktig å beholde det gode humøret. Gi deg selv gode dager sammen med de som du er glad i. Nyt dagen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg