Klær er blitt gøy igjen!

De siste månedene har jeg virkelig blitt interessert i klær igjen. Etter noen år med joggeklær og komfort, så har jeg endelig fått igjen min motesans, og gleder meg over å handle litt klær igjen. Det har tatt lang tid. Men jeg tror at når man jobber seg gjennom vanskelige perioder i livet, så betyr ikke materielle ting noe særlig. Da har man fokus et helt annet sted, og det er helt ok. Men jeg er nå mer interessert i hvordan jeg ser ut, og hvilken stil jeg liker. Jeg er kvinne, og jeg liker å se bra ut. Det er ikke en blogg som handler om mote, men dette handler også om å komme seg videre i livet. For eget utseende blir prioritert annerledes når man har det bedre med seg selv!

Det er deilig å kunne gå i vanlige butikker, og finne klær som passer min kropp. Det i seg selv forteller meg at jeg har endret meg masse i løpet av livet. Jeg trenger ikke lenger oppsøke stormotebuikker, og jeg kan velge blant mange flere butikker. Det er veldig kjekt å se fremgangen. Jeg håper at jeg fremstår som velkledd, og i balanse. For nå er jeg virkelig i ferd med å få gleden tilbake i livet mitt. Det håper jeg dere merker på meg! Det er veldig godt å kjenne på. Jeg liker så godt når jeg kan se meg selv i speilet, og faktisk føle meg bra! Det er så mye kjekkere når dagen er god.

Jeg merker jo at jeg har lyst til å kjøpe mer enn før. Men jeg forsøker å holde meg i skinnet. For det blir fort trangt i mine skap, og jeg har begrenset med plass og økonomi. Jeg tillater likevel meg selv å glede meg over denne fremgangen. Det er faktisk et sunnhetstegn at jeg nå viser mer interesse for eget utseende og garderobe!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg