Jeg elsker camping!

Det er noe eget å være her på Neset camping. Det er en veldig deilig plass, og vi koser oss veldig hver eneste gang vi er her. Nå er vi i gang med sommerferien, og det nyter vi maksimalt. Det er viktig å ha noen rutiner, men vi slapper veldig godt av her. Dette er vårt feriested, og det har det vært i mange år. Ungene elsker å være her, og det har vært mange fine ferier her i løpet av årene. Vi er så heldige som har denne plassen, og vi har nydelig utsikt utover fjorden! Her kan man senke skuldrene, og bare nyte dagene slik som de kommer!

Jeg har funnet roen, og er klar for å være her noen uker. Dagene kommer og går. Været skifter, og slik er sommeren i Norge. Men vi koser oss både ute og inne. Det gjelder å beholde humøret uansett vær og vind. Vi har tv og internett, brettspill og deilige sofaer. Det er veldig greit å være her. Jeg håper at ferien vår fortsetter å være fin, og jeg gleder meg til flere kommer hit på campingen.

Jeg bruker kveldene til å slappe av. Hekle litt, se på tv eller være sosial. Jeg gjør det som jeg har lyst til der og da. Jeg trenger ikke legge så mange planer når jeg har ferie her på Neset. Det er avslapping som gjelder. Batteriene skal fylles opp med energi. Kroppen skal få slappe av mest mulig. Det er det viktigste for meg. La kroppen få en skikkelig pustepause! Det klarer jeg her. Jeg nyter dagene. Jeg er veldig takknemlig.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg