Deilig med ferie!

Det var veldig deilig å få komme i gang med sommerferien. Jeg trenger å få slappet skikkelig av her på Neset. Dagene går i ett hele året, så jeg er veldig glad for disse ukene hvor tempoet er sakte. Jeg må få kroppen min til å hvile litt nå. Det har vært veldig travelt i hele vår, og vi har hatt et tøft program i helgene. Jeg håper det ikke blir så mye til høsten, men jeg vet allerede at mange helger kommer til å bli travle. Men så skjer der jo masse kjekt også da!

Her har vi ikke vekkerklokken på. Vi tar dagene litt som de kommer. Det hender vi planlegger litt, men stort sett tar vi dagen slik som den kommer. Faste måltider må vi jo ha, for en viss struktur er veldig viktig for oss alle sammen. Jeg forsøker å ha gode, men enkle middager. Jeg vil ikke bruke altfor lang tid på matlaging når jeg har ferie. Men ungene er flinke, og de hjelper dersom jeg forlanger det. De henter vann til meg, og er veldig snille.

Jeg håper dere også koser dere i sommer! Jeg ønsker alle mine blogglesere en riktig fin sommerdag! Skap gode minner sammen med noen som du er glad i. Gi deg selv gode pusterom slik at ferien blir god og forfriskende! Det er viktig å nyte god mat og drikke! Selv de enkleste rettene kan skape god stemning rundt bordet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg