Jeg liker alenetid!

De siste årene har jeg virkelig hatt behov for litt alenetid. Jeg har hatt mange tanker, og jeg har gått gjennom mange prosesser. Da er det godt å kunne være litt alene i perioder, og få tid til å fokusere litt på seg selv. Min kjære mann kjører lastebil, og er borte i ukene. Selv om jeg selvfølgelig savner ham, så er det faktisk ok å være alene de dagene. For sannheten er den at jeg virkelig har godt av å kjenne litt på det å være alene. Å klare seg selv.

Jeg fikk meg kjæreste allerede som 15 åring. Jeg kom meg ikke ut av det forholdet før 19 år senere. Da jeg valgte å bli alene så hadde jeg ingen planer om en ny mann i mitt liv. Jeg var forberedt på å klare meg helt alene med ungene mine. Men slik ble det ikke. Jeg var kun alene i 7 måneder, så ble jeg kjæreste med min kjære mann. Det er uten tvil det beste som har skjedd meg. Men jeg har liksom aldri vært alene. Og jeg merker at jeg trenger å stå på egen bein. Derfor passer det fint for meg at min mann kjører lastebil. For jeg må øve på å være selvstendig. Klare ting helt selv. Forsøke nye utfordringer. Mestre nye ting.

Dette fungerer for oss. Vi har en fin løsning, og familien trives med opplegget slik det er nå. Vi gleder oss alltid veldig til min kjære mann kommer hjem igjen i helgene. Og det blir masse kos og klemming for store og små når han kommer inn døren her hjemme! Jeg trenger litt av begge deler. Det er trygt og godt når min kjære mann er hjemme, men jeg fikser det fint å være alene noen dager!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg