Jeg skal overvinne bikini skrekken!

Jeg håper det blir godt og varmt denne sommeren. For jeg skal overvinne en skrekk som jeg har hatt i mange år. I år skal jeg overvinne bikini skrekken! Der er kanskje mange som tenker at det ikke burde være så vanskelig. Men for meg så er det faktisk veldig stort å klare det. For med mitt selvbilde, så er det ikke lett å fjerne så mye tøy. Men da må der først være flott vær, og jeg må ha en god dag i utgangspunktet. For jeg er livredd for å knekke sammen underveis.

Men jeg er så drittlei av å gjemme meg vekk! Jeg vil ha sol på kroppen min, og jeg vil bade. Jeg vil kose meg i vannet sammen med barna mine. Jeg vil glemme alt, og bare kose meg skikkelig. Nyte sommeren , og være fri! Ikke tenke at jeg ser fæl og stor ut. Bare gi blaffen i alle valker, og alt som henger rett ned. For jeg klarte å få kjøpt en fin bikini i fjor, så den bør faktisk brukes. Hvis ikke er det bortkastede penger og ikke minst energi. For det var tøft å stå i det prøverommet. Men jeg greide det til slutt!

Jeg beundrer alle dem som klarer å gi blaffen i slike ting. Men jeg skal forsøke å komme over dette problemet nå. Det er på tide. Jeg kan ikke være ei så sterk dame på så mange ting, og så la en bikini stoppe meg! Så nå er det ingen vei tilbake. Kommer finværet, så kommer denne blendahvite kroppen frem i lyset!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg