Jeg skal møte ivrige ungdommer!

Jeg gleder meg veldig til neste uke. Da skal jeg faktisk få lov til å treffe ivrige ungdommer. Mental Helse har blitt invitert til å holde ett innlegg for ungdomspartiene på venstresiden. De skal ha sommersamling, og jeg skal holde et innlegg for dem på torsdag ettermiddag i Kristiansand. Dette blir veldig spennende for meg! Jeg har aldri gjort slikt før, så jeg kjenner noen sommerfugler i magen. Men jeg har gode saker å snakke om, så det skal nok bli kjekt! Det handler mest om å være seg selv, og stole på det gode budskapet jeg skal formidle til dem!

Dette er en slik utfordring som jeg liker! Jeg får lov til å formidle Mental Helse sine verdier og samfunnspolitiske synspunkter. Og jeg får lov til å møte mange mennesker som brenner for å gjøre Norge bedre. Dette blir en slik erfaring som jeg kommer til å ha med meg lenge. For jeg skal ut av komfortsonen. Jeg skal prate foran fremmede mennesker. Men jeg gruer meg ikke. Jeg gleder meg faktisk veldig mye til akkurat denne utfordringen! Deilig å møte ungdommer som er fulle av pågangsmot og livslyst! Engasjerte mennesker er veldig viktige for Norge. Vi trenger at ungdommene engasjerer seg i de partiene som de føler seg hjemme i! Og jeg skal få være en av dem som gir dem nyttig informasjon på veien videre!

Så nå bruker jeg deler av ferien min til å forberede meg til dette arrangementet! Jeg har ikke noe imot å ta en liten avstikker fra campingen noen timer for å jobbe litt for Mental Helse Vest Agder! Jeg bruker ikke så veldig mange notater, men jeg må lage noen stikkord slik at jeg husker det vesentlige. Det viktigste blir å ha et enkelt og forståelig språk. Få frem de sakene som vi jobber for. Så håper jeg at mine formidlingsevner gjør dette til en fin opplevelse!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg