Jeg har dere i hjertet mitt!

Jeg blir stadig vekk kontaktet av mennesker som takker meg for at jeg skriver denne bloggen. Og jeg blir like rørt hver eneste gang. For det varmer hjertet mitt når mennesker takker meg. Når jeg får vite at ordene mine hjelper dem til å komme seg gjennom dagene. Da merker jeg at det blir sterkt og virkelig for meg. For når jeg sitter her hjemme og skriver, så er det ikke så lett å se for seg hvordan disse ordene påvirker andres liv. Men jeg treffer tydeligvis noen sjeler med mine ord. Jeg er glad dersom hvis jeg hjelper noen.

Dere skal vite at jeg bryr meg om dere. Jeg gir dere en plass i hjertet mitt. For jeg vil så gjerne hjelpe andre mennesker som sliter med sin hverdag. Jeg får nye kjennskap og vennskap. Jeg lærer utrolig masse av dette. Det er veldig viktig lærdom for meg. Jeg vokser på det, og jeg føler at jeg bidrar med noe bra. Tusen takk for at dere sender meg noen linjer. Takk for alle de fine ordene som kommer til meg. Jeg setter veldig stor pris på det!

De ordene gir meg inspirasjon og pågangsmot. Det gjør at skrivingen faktisk går lettere. For jeg vet at noen leser mine ord. Jeg forstår at de betyr noe. De får en mening. De hjelper mennesker. Da blir jeg glad. Jeg blir så utrolig takknemlig for at jeg får lov til å ha denne muligheten til å skrive denne bloggen. Jeg håper at bloggen min kan være et verktøy for andre. Den betyr mye for meg, og har gitt meg mange gleder! Tusen takk for at DU leser bloggen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg