Borte er bra, men hjemme er best!

Det var veldig deilig å komme inn døren her hjemme igjen. Selv om ferien ble betraktelig kortere enn planlagt, så var det jammen meg utrolig godt å komme hjem til egen stue. Det er så godt å kjenne på denne følelsen. Når man virkelig trives et sted, og føler en tilhørighet som er sterk og varm. Nå skal det bli godt å få pakket ut alt sammen, og komme seg i orden igjen her hjemme. Det blir noen timer med rydding nå, men det er helt i orden. Alt skal tilbake på sin plass, slik at det er ryddig og fint rundt oss her hjemme.

Nå er jeg veldig klar for å ha sommeren her hjemme. Det er rart hvordan man tilpasser seg livet underveis. For det ble jo ikke helt det samme som vi hadde tenkt. Men jeg vil gjerne være sammen med min kjære, og hjelpe ham  disse dagene. For det er ikke så greit å være på hvert sitt sted når den ene parten ikke her helt i slaget. Jeg vil veldig gjerne få hjelpe ham, og det kan jeg nå. Det føles veldig riktig at vi kom oss hjem, og kan være sammen.

Det er utfordrende for familien å skifte planer så raskt som vi gjorde denne sommeren. Men vi tok oss god tid til å prate sammen med ungene, og dette var en beslutning som alle sammen var enige om. Dermed gikk dette veldig fint, og vi kom oss raskt hjemover. Nå er ungene på sine rom, og de nyter tiden for seg selv igjen. Det er jo ganske sosialt å bo sammen på campingen. Nå får alle muligheten til å ha sin egen alenetid igjen. Det liker vi alle sammen!

Det var godt å komme hjem! Borte er bra, men hjemme er aller best!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg