Spennende å forberede innlegg!

Jeg gleder meg veldig til torsdag ettermiddag. Da skal jeg til Kristiansand, og holde ett innlegg for ungdomspolitikere på venstresiden. Jeg skal representere Mental Helse, og formidle våre hjertesaker til dem. Det krever litt forberedelse fra min side, og det er veldig spennende for meg! Jeg har jo ikke gjort så mye av slike ting før, men jeg går på med friskt mot! Det blir gøy å utfordre seg selv på denne måten. Jeg elsker å formidle, og jeg gleder meg i tillegg til å møte engasjerte ungdommer som er opptatt av samfunnet vårt!

Jeg trenger egentlig bare noen stikkord. Resten forbereder jeg i hodet mitt. Jeg er ganske god på den mentale forberedelsen. Jeg vet hva som er viktig, og jeg må kun se ned på noen få punkter slik at jeg holder tråen i mitt innlegg. Jeg skal forsøke å få filmet litt av det, så kanskje dere kan få se litt senere på bloggen min! Det er jo ganske utrolig at jeg er kommet i et slikt verv som gjør at dette er en av mine oppgaver. Jeg er ydmyk og glad for muligheten som jeg har fått!

Slike oppgaver som dette vokser jeg på. Det gir meg verdifull erfaring, og jeg vet at dette kommer til å gjøre meg sterkere! Jeg er svært glad for at ungdomspolitikerne ser verdien i å høre fra Mental Helse. Psykisk helse er et veldig viktig tema for samfunnet vårt. Over halvparten av oss møter i løpet av livet på psykiske helseplager. Heldigvis klarer mange av oss å komme oss gjennom det på egenhånd. Men veldig mange trenger hjelp fra helsevesenet vårt for å komme seg gjennom hverdagen. Da må der være nok behandlingsplasser, og et godt tilbud i etterkant for å opprettholde fremgangen,

Jeg skal kose meg med å forberede dette innlegget! Jeg er litt spent, men jeg gleder meg utrolig masse til å få møte alle sammen! Jeg simpelthen digger at livet mitt inneholder slike oppgaver!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg