Tom ukeplan!!!

Dette er en rar sommer! Etter at vi kom hjem fra ferien så mye tidligere enn beregnet, så var der faktisk flere uker med helt tom ukeplan! Ikke en eneste avtale på flere uker. Ingen møter eller terapi timer. Kun tid til å gjøre akkurat det man har lyst til her hjemme! Det er en veldig rar opplevelse, men jammen har vi godt av det også iblant. Nå kan vi altså bestemme oss akkurat der og da. Blir været fint, så kan vi dra på stranden noen timer. Er det dårlig vær, så kan vi gjøre andre ting hjemme.

Jeg har bestemt meg for å komme i gang med treningen. Så da starter jeg litt forsiktig. Men ellers så tar jeg livet med ro. Jeg forsøker i hvert fall så godt jeg kan. Jeg er bare ikke vant med å ha så tom timeplan dag etter dag. Men det er det som kalles ferie. Tror jammen jeg hadde godt av å erfare en sommer hjemme også. For jeg har tilbragt så mange sommerferier på camping at jeg har glemt hvordan det er å ha ferie hjemme!

Tom ukeplan er altså en aldri så liten utfordring for denne damen! Men jeg skal få dagene mine til å gå. Jeg satser på at jeg finner på masse lurt. Det kan fort gå veldig fint. Jeg må bare sette hodet i riktig gir slik at jeg faktisk forstår litt hvordan jeg kan kose meg her i sommer. For dette var rart. Det legger jeg ikke skjul på. Jeg forsøker å lande. Finne roen. Men jammen meg er det skikkelig vanskelig….

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg