Jeg er ikke redd!

Jeg liker å prate foran mennesker. Det gjør meg veldig fokusert, og jeg føler at jeg kan bidra med mine erfaringer. Jeg føler meg verdifull. Det er ganske utrolig at jeg ikke blir redd. Men jeg blir ikke det. Jeg blir veldig fokusert på oppgaven min, og har full kontroll på det som jeg skal gjøre. Jeg blir faktisk alltid veldig glad når jeg får slike oppdrag. Da er jeg virkelig i sving med det som jeg liker aller mest, nemlig formidling. Jeg håper inderlig at jeg kan få holde flere innlegg og foredrag i fremtiden. Jeg er så glad for at jeg liker dette så godt.

Jeg merker at jeg er tryggere på meg selv. Både på innsiden og utsiden. Jeg er i ferd med å akseptere hele meg. Jeg har jo fortsatt de dagene hvor ingenting stemmer inni hodet mitt angående meg sels. Men det blir stadig færre av de dagene. Det er jeg veldig glad og takknemlig for. Jeg forsøker å formidle en vei videre. At der er mange muligheter selv om livet er vanskelig. Det kommer alltid bedre dager. Jeg er så heldig at jeg ikke er redd for å prate offentlig. Jeg er nok kanskje litt annerledes der enn mange andre. Det føles faktisk bare riktig å gjøre det.

Jeg kommer til å fortsette med formidling. Jeg håper inderlig at der åpnes opp noen dører etter hvert som gjør det mulig for meg å holde flere foredrag innen psykisk helse og livsmestring. Der vet jeg at jeg har mange tanker og erfaringer som jeg ønsker å dele med dere. Ta svært gjerne kontakt dersom det kan være aktuelt å ha meg på besøk et passende sted. Man oppnår ingenting dersom man ikke våger å prøve!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg