Kroppen er annerledes!

Jeg følte meg ganske tung og saggete i sommer før jeg begynte med treningen igjen. Jeg hadde ikke gått opp i vekt, men kroppen hang liksom ikke med i det hele tatt. Jeg følte meg veldig tung og sliten. Men jeg merker nå at kroppen er i endring igjen. For når jeg skriver dette, så har jeg gjennomført  goder treningsøkter etter ferien. Og jeg vet at det kommer til å bli flere fremover. For jeg merker så utrolig god forskjell på kroppen min. Jeg føler meg lettere, og har bedre holdning. Jeg føler meg ikke så tung i kroppen lenger. Jeg merker at klærne passer fint, og jeg har god tro på at vekten kanskje minsker litt fremover. Det er veldig deilig.

Jeg forsøker ganske iherdig å fortrenge det faktum at kroppen stivner som en stokk etter hver eneste trening. Det er noen timer som ikke alltid er like gode. Men så slipper stølheten litt taket, og jeg føler meg lettere på foten igjen. Man kan ikke la være å trene selv om man er syk! Jeg er så glad for at jeg har kommet i gang igjen. Det betyr så uendelig mye for min mentale helse, og for kroppen ellers. Jeg får opp energi nivået, og matlysten kommer på plass. Jeg er sikker på at det vil være bra for meg fremover. For med mange ting på programmet, så trenger jeg all den energien som treningen gir meg!

Det er et tiltak å trene. Det er ikke slik at jeg jubler hemningsløst fordi jeg skal på trening. Men gevinsten som kommer i ettertid er så uendelig mye mer verd. For jeg får en bedre hverdag. Jeg klarer så mye mer. Og det bærer frukter til de som jeg bor sammen med. Det er bedre for dem at mamma/kone er i aktivitet. Da blir humøret bedre, og energien høyere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg