På vei til røntgen!

Så er dagen kommet hvor jeg endelig skal få tatt røntgen bilder av begge knærne mine. Det er på høy tid å få stadfestet hvordan det ser ut inni dem. De volder meg masse smerte daglig, så vi er nokså sikre på diagnosen allerede. Men både jeg og fastlegen ønsket å få en oversikt over tingenes tilstand akkurat nå. Da kan vi følge situasjonen fremover. Jeg er glad for å få dette unnagjort, og jeg er litt spent på hva bildene vil vise meg. Jeg håper bare at det ikke står alt for ille til. Men jeg er vant med å kjenne på en brennende smerte inni begge knærne, og spesielt etter trening.

Jeg håper at jeg får gjort noen få ærender også mens jeg er her i Kristiansand sentrum. Det er alltid kjekt å se litt i butikkene her i sentrum. Men jeg skal snart hjemover igjen. Ungene har jo fortsatt sommerferie, så jeg kan ikke være borte så veldig lenge om gangen. Noen ganger er det litt deilig å få litt egentid selv også. Jeg skal derfor komme meg raskt innom et par butikker. Så bærer det tilbake til Mandal igjen. Resten av dagen skal jeg være hjemme, og få unnagjort litt husarbeid. Der er alltid noe som bør gjøres.

Jeg håper at dere alle sammen får en fin dag! Gi deg selv noen gode øyeblikk, og vær rause mot hverandre! Jeg er takknemlig for at dere følger meg her på bloggen! Vi snakkes mer senere i dag! Ha en nydelig dag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg