Jeg planlegger photoshoot!!

Jeg tror jeg mangler noen sperrer. For når jeg først finner ut jeg skal få orden på min mangel på bilder til bloggen, ja så slår jeg litt på stortrommen. Nå er jeg i full gang med å planlegge en photoshoot. Jeg har fått en god venninne til å ta bilder for meg. Og planen er å ta fine portrett bilder av meg forskjellige steder her i Mandal i ulike antrekk. Dette kommer til å bli så utrolig rart. Men jeg satser på at det kommer veldig mange fine bilder. Jeg kommer til å pushe meg selv ut over komfortsonen mens dette pågår. Men jeg er fast bestemt på at jeg skal forsøke å lage meg et album med varierte bilder som jeg kan bruke på bloggen min fremover. Jeg føler at det er på tiden å ha mer bilder på bloggen, og føler meg endelig trygg nok til å la meg avbilde.

En ting skal jeg i hvert fall ha. Jeg er flink til å eksponere meg selv for de tingene som er en utfordring for meg. Jeg forsøker å bekjempe mine vonde tanker med følelsen av mestring. Jeg føler meg trygg sammen med min venninne, og det betyr mye når man skal slappe av foran kamera. Jeg er veldig spent på hva vi klarer å få til. Jeg er i full gang med å planlegge hva jeg skal ha på meg, og hvilke motiver jeg ønsker meg. Det kommer til å bli en dag med mange inntrykk for min egen del, for jeg pusher meg selv ganske mye med å gjøre dette. Men det er veldig begrenset med muligheter for å ta bilder selv her hjemme, og ungene skal slippe det maset fra mamma!

Jeg håper at vi får noen kjekke timer mens vi gjør dette. Jeg er veldig spent. Men jeg har lyst å få bloggen et hakk videre, og da trenger jeg bilder. Slik er det i dette gamet her. Jeg kommer ikke til endre innholdet på bloggen min. Det blir ikke en rosa blogg. Men jeg kommer til å dele litt mer om hverdagslige ting også. For dere skal jo få følge meg i hverdagen min. Og den inneholder heldigvis mye mer enn bare sykdom og vonde minner!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg