Bloggen blir annerledes!

Jeg opprett bloggen min for terapi. Jeg hadde et stort behov for å kunne lufte tanker og følelser. Det har jeg fortsatt behov for. Men i mindre grad enn tidligere. Jeg ønsker at bloggen min skal få inneholde litt av hvert fremover. for min hverdag består jo av mye mer enn kun terapi og smerte. Jeg vil derfor poste litt forskjellige innlegg fremover, og der vil komme mange flere bilder. Jeg kommer til å være meg selv på godt og vondt. Men dere skal få se litt mer enn bare de vanskelige sidene i livet mitt. Det er på tide å vise litt mer frem hvem jeg er, og dere skal få være litt mer delaktig i min hverdag. Jeg er veldig klar for å lette litt på trykket her på bloggen min. For jeg føler at det kanskje er en litt vel tung blogg iblant.

Jeg kommer ikke til å bli noen hip blogger. Men livet til en 40 åring er jo ikke så aller verst heller. Og jeg tenker at vi kan dele litt av både godt og vondt. Jeg kommer til å bruke bloggen min som terapi fremover også. Men det blir litt mer av løst og fast også. for jeg ønsker å vise at mitt liv inneholder mer enn bare det som er vanskelig og vondt. Dere skal få bli mer kjent med meg, og jeg kommer til å poste bilder av meg selv og mine dager. ungene kommer ikke på bloggen. Den regelen gjelder uansett helt fast. For jeg kommer ikke til å eksponere ungene mine her.  Jeg håper at dere har lyst til å følge meg videre. for det er veldig kjekt å kunne fortelle dere at jeg har det bedre nå enn før!

Jeg kommer til å falle litt sammen i perioder. Slik er bare livet mitt. Men jeg gleder meg over de gode periodene som stadig blir lengre. Og jeg merker at jeg kommer meg videre i livet. Jeg har vendt ryggen til mange ting, og er i ferd med å gå videre. Det føles veldig befriende og godt. Hverdagen min består av litt av hvert. Så kanskje dere nå får se litt mer fra meg fremover! Jeg gleder meg til å fortsette med bloggen, og håper inderlig at dere blir med videre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg