Jeg trenger en forandring!

Livet mitt inneholder så utrolig mye mer enn angst og depresjoner. Jeg er veldig mye mer enn bare tungsinn og smerte. Jeg er meg. På godt og vondt. Og jeg ønsker å dele større deler av meg selv med dere. Bloggen min har vært veldig sår og alvorlig. Det har vært riktig for meg, og jeg er stolt over den. Men samtidig så har denne forandringen presset seg gradvis frem. For det ble nesten litt deprimerende å skrive selve bloggen. for jeg følte at jeg måtte alltid levere innlegg med så alvorlig og dypt innhold. Men livet mitt er i fremgang. Jeg er mye tryggere på meg selv. Og jeg ønsker å vise verden at jeg har det fint også. for jeg er på et godt sted i livet mitt nå. Trygghet og kjærlighet har gjort meg i stand til å blomstre.

Jeg må unne meg mer glede og galskap! Jeg må få lov til å være litt rølpete og småfrekk. for jeg har humor, og jeg har et stort smil. Jeg har et glimt i øynene som lenge har vært borte. Men jeg er så glad for at det er på vei frem igjen. For jeg trenger å være hele meg. Jeg vil ikke grave meg ned i gammel dritt mer enn det som er nødvendig. Jeg følte kanskje at jeg på en måte dyrket frem det triste i livet mitt. Men det skal ikke få lov til å vokse noe mer nå. for det skal rives opp med roten, og kastes ut av mitt eget blomsterbed. For der skal jeg nemlig blomstre!

Jeg kommer alltid til å skrive når jeg har vonde dager. For jeg vet at de kommer. Men jammen skal vi glede oss over livet sammen også! For det fortjener vi alle sammen! Jeg gleder meg virkelig til dagene som kommer. Det er godt å kjenne på en glede over livet samme hva som skjer. Jeg står stødigere enn jeg noen gang har klart før! Takk for at DU følger meg på reisen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg